Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, możesz również złożyć zamówienie jako gość. Jednak posiadanie konta wiąże się z dodatkowymi korzyściami:

  • Szybszy proces finalizacji zakupu

  • Łatwe sprawdzanie statusu zamówienia i historii zamówień

  • Otrzymywanie aktualizacji dotyczących naszych nowych produktów oraz specjalnych promocji

Co zrobić, jeśli zapomnę hasła?

Na stronie logowania kliknij „Zgubiłeś hasło?” i zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie możesz utworzyć nowe hasło.

Co zrobić, jeśli podałem błędny adres e-mail?

Proszę skontaktować się z nami, abyśmy mogli zmienić Twój adres e-mail. Możemy zmienić Twój adres e-mail, imię i adres, ale nie możemy zmienić zamówienia.

Czy występuje konwersja walutowa?

Wszystkie nasze transakcje są prowadzone w PLN. Jeśli Twoja karta kredytowa jest w innej walucie, całkowita wartość Twojego zamówienia zostanie obliczona na podstawie kursu wymiany walut obowiązującego w dniu przetwarzania transakcji przez Twoją instytucję wydającą kartę.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX) oraz płatności PayPal. Nie akceptujemy czeków osobistych, przekazów pieniężnych, przelewów bankowych, płatności kartą debetową ani płatności przy odbiorze.

Czy moje zamówienie online jest bezpieczne?

Podczas zakupu online przy użyciu karty kredytowej, wszystkie Twoje dane są wprowadzane na stronę internetową zabezpieczoną SSL. Następnie dane są szyfrowane za pomocą SSL i przesyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy kart kredytowych, gdzie karta i transakcja są autoryzowane i zatwierdzane. Twoje dane karty kredytowej nie są przechowywane na naszych serwerach.

Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Zastrzegamy sobie prawo do akceptowania lub odrzucania zamówienia, lub jego części, po jego przyjęciu, według naszego uznania, nawet po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia lub po autoryzacji karty kredytowej. Jeśli karta kredytowa została już autoryzowana do zakupu, a zamówienie zostanie anulowane, dokonamy zwrotu na oryginalną metodę płatności.

Każda anulacja zamówienia po jego złożeniu będzie wiązała się z opłatą za anulowanie w wysokości 30% ceny całkowitej, bez względu na to, kiedy zostało złożone zamówienie (nawet jeśli to sekundę po złożeniu), ponieważ procesor transakcji/karta kredytowa pobiera od nas opłatę za anulowanie.

Proszę pamiętać, że zamówienia, które zostały już zapakowane lub wysłane, nie mogą zostać anulowane.

Jak ustawić mój adres wysyłki?

Ponieważ nasza strona internetowa i usługi są oparte na języku angielskim, wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane muszą być wprowadzone przy użyciu metody wejścia w języku angielskim, w tym znaki interpunkcyjne. Jeśli niektóre litery w Twoim adresie zawierają litery spoza alfabetu angielskiego, zaleca się użycie podobnych liter angielskich. Na przykład możesz zamienić literę „?” na „c”.

Czy mogę zmienić mój adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

Należy pamiętać, że Twój adres wysyłki nie może zostać zmieniony po przetworzeniu zamówienia lub jego wysłaniu. Prosimy o aktualizację adresu wysyłki na adres zamieszkania, a nie adres wakacyjny, ponieważ nie wiemy, jak długo urząd celny w kraju przeznaczenia będzie przetrzymywał paczkę.

Kiedy moje zamówienie dotrze?

Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie sposobu wysyłki. Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci dane do śledzenia w dniu następnym, ponieważ dane te są zazwyczaj dostępne 24 godziny po wysłaniu zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w Twoim kraju.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia prześlemy Ci dane do śledzenia. Zazwyczaj numer śledzenia otrzymasz dzień po wysłaniu zamówienia.

Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych w jednym zamówieniu?

Kody promocyjne i rabatowe nie mogą być używane razem z innymi promocjami i rabatami, chyba że zaznaczone jest inaczej.

Co zrobić, jeśli brakuje mi towaru w zamówieniu?

Jeśli coś brakuje, prosimy natychmiast skontaktować się z nami.


WYSYŁKA I CŁA

Kiedy moje zamówienie zostanie przetworzone?

Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Proszę uwzględnić dodatkowy czas na przetworzenie zamówienia podczas wakacji i sezonów sprzedaży.

Jak zostanie wysłane moje zamówienie?

Aby uzyskać informacje na temat metod wysyłki, zapoznaj się z naszą stroną Wysyłki.

Czy będę musiał zapłacić cło i podatki?

Ceny wyświetlane na naszej stronie są wolne od podatku w PLN, co oznacza, że po otrzymaniu zamówienia możesz być zobowiązany do zapłacenia cła i podatków.

Podatki importowe, cła i związane z nimi opłaty celne mogą zostać naliczone, gdy zamówienie dotrze do ostatecznego miejsca przeznaczenia, co zależy od lokalnego urzędu celnego.

Opłata tych kosztów i podatków jest Twoją odpowiedzialnością i nie będzie pokrywana przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z działania urzędów celnych w Twoim kraju. Aby uzyskać więcej informacji o opłatach, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym.

Czy moje zamówienie kwalifikuje się do darmowej wysyłki?

Darmowa wysyłka może zostać zastosowana do zamówień spełniających minimalną wartość, z wyjątkiem produktów objętych zniżkami, wyprzedaży oraz produktów o dużych rozmiarach/ciężarach. Twoje zamówienie zostanie wysłane za pomocą opcji wysyłki ekonomicznej.


ZWROTY

Jak mogę zwrócić towar?

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić towar, prosimy skontaktować się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Prosimy podać numer zamówienia oraz powód zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta rozpatrzy wniosek o zwrot i wyśle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony.

W celu zapoznania się z listą produktów objętych ostateczną sprzedażą, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów. Wszystkie zwroty muszą być w oryginalnym stanie i z nienaruszoną opakowaniem.

Kto pokrywa koszty wysyłki zwrotu?

Wszystkie koszty wysyłki zwrotu oraz inne opłaty są odpowiedzialnością klienta.

Co zrobić, jeśli otrzymany towar jest wadliwy/nieprawidłowy/uszkodzony?

Proszę skontaktować się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia, jeśli otrzymany towar jest nieprawidłowy, brakujący lub wadliwy. Proszę dołączyć numer zamówienia, zdjęcia towaru oraz wszelkie związane z tym informacje. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązać Twoją sprawę.

Jak długo trwa proces zwrotu?

Proces zwrotu może potrwać do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu