Polityka zwrotów

BEZPŁATNA WYSYŁKA

Po przetworzeniu zamówienia, przekażemy Ci numer śledzenia. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia na stronie www.17track.net. Jeśli po 60 dniach nadal nie otrzymasz zamówienia, zgłosimy sprawę do naszego zespołu wsparcia drugiego poziomu i zwrócimy Ci pieniądze.


JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu w ciągu 15 dni od jego otrzymania, skontaktuj się z nami, a my zapewnimy Ci najlepszą pomoc!

Prosimy o podanie numeru zamówienia oraz powodu zwrotu. Nasz zespół obsługi klienta przeanalizuje prośbę o zwrot i wyśle dalsze instrukcje, jeśli zwrot zostanie zatwierdzony.

Przyjmujemy zwroty tylko produktów zakupionych bezpośrednio na https://modanowa.pl.com. W przypadku produktów zakupionych u autoryzowanych sprzedawców, prosimy o kontakt z nimi bezpośrednio w celu dokonania zwrotu.

Produkty zwrócone muszą być w oryginalnym opakowaniu, w tym wszelkie akcesoria, instrukcje i dokumentacja.

Produkty zwrócone muszą być nieużywane, w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane, oraz w oryginalnym opakowaniu. Produkty z plamami, zgiętymi kartami, uszkodzonymi plombami/folią plastikową nie będą przyjęte. Jeśli produkt wysłany do nas będzie w stanie nieakceptowalnym, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu lub wymiany. Produkty, które zostały spersonalizowane, nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Produkty, które nie podlegają zwrotowi, to produkty zakupione przez sprzedawców detalicznych, niewłaściwie zakupione produkty oraz produkty uszkodzone przez niewłaściwe obchodzenie się przez klienta.

Zwroty dokonane bez paragonu mogą zostać odrzucone. Modanowa.pl.com zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu.


CO, JEŚLI OTRZYMAŁEM/NAM USZKODZONY/ BŁĘDNY PRODUKT?

Otrzymałeś wadliwy produkt lub niewłaściwy towar? Po prostu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia?

Prosimy o kontakt z naszym zespołem Obsługi Klienta, aby rozpocząć proces zwrotu. Prosimy o podanie następujących informacji:

  • Numer zamówienia

  • Dowód zakupu

  • Wideo lub zdjęcie wadliwego produktu (jeśli dotyczy)

  • Pełny adres dostawy

  • Numer kontaktowy

W niektórych przypadkach może być wymagane przesłanie wideo lub zdjęcia wadliwego produktu jako dowodu, aby zwrócić lub wymienić produkt.


JAK DŁUGO TRWA PROCES ZWROTU?

Przetwarzanie zwrotów może potrwać do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu. Wyślemy Ci e-maila, aby potwierdzić, kiedy Twój zwrot został przetworzony.

Pełny lub częściowy zwrot w zależności od sytuacji.


KIEDY OTRZYMAM SWÓJ ZWROT?

Wszystkie zwroty będą przelane na pierwotną metodę płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub debetową, zwrot zostanie przesłany do banku wydającego kartę w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego produktu lub wniosku o anulowanie. Prosimy o kontakt z bankiem wydającym kartę w celu uzyskania informacji o terminie zaksięgowania kredytu na Twoim koncie.

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś kredytu za zwrócony produkt, oto co należy zrobić:

  • Skontaktuj się z bankiem/firmą obsługującą kartę. Może to potrwać trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany na Twoim koncie.


JAK ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Prosimy o kontakt z nami jak najszybciej, jeśli musisz zmodyfikować lub anulować swoje zamówienie. Upewnij się, że podasz numer zamówienia oraz zmiany, które chciałbyś wprowadzić, a my potwierdzimy, kiedy modyfikacja zostanie dokonana.

Każde anulowanie po złożeniu zamówienia będzie wiązało się z opłatą anulacyjną w wysokości 30% całkowitej ceny, niezależnie od tego, kiedy zamówienie zostało złożone (nawet jeśli to tylko sekunda później), ponieważ procesor płatności/ firma obsługująca kartę pobiera od nas opłatę za anulowanie.

Prosimy pamiętać, że zamówienia, które zostały już spakowane lub wysłane, nie mogą zostać anulowane.

Prosimy o kontakt z naszym zespołem Obsługi Klienta pod adresem [email protected], aby uzyskać adres do zwrotu.